28 Haziran 2014 Cumartesi

Ögretim Uyesi ve Arastirmaci Yetistirilmesi Amacıyla Yurtdışına Gönderilecek Ögretim Elemanlarına Sağlanacak Destekler

YOK’ten alinan ve http://genduy.odtu.edu.tr/2014/yurtdisi-arastirma-destekleri.pdf adresinde verilen yazida; “Ogretim Uyesi ve Arastirmaci Yetistirilmesi Amaciyla Yurtdisina Gonderilecek Ogretim Elemanlarina Saglanacak Destekler Ile Diger Hususlara Iliskin Esas ve Usuller”de degisiklik yapildigi ve bu degisiklik kapsaminda asagidaki kararlarin verildigi bildirilmektedir:

1- Esas ve Usullerin 4. maddesinin
    a) 1. fikrasi kapsaminda, yuksek lisans egitiminin tez asamasinda olanlara saglanan desteklerin,
    b) 3. fikrasi kapsaminda, doktora sonrasi arastirmacilara saglanan desteklerin,
    c) 4. fikrasi kapsaminda, ogretim uyelerine saglanan desteklerin,

yururlugunun 31.12.2013 tarihi itibariyle durdurulmasina karar verilmistir. 

Bu kapsamda, ogretim uyelerimizin ve elemanlarimizin mali destek talepleri kabul edilmeyecektir.

2- Esas ve Usullerin 4. maddenin 2. fikrasi uyarinca destek verilen, doktora egitiminin tez asamasinda olan arastirma gorevlilerinin taleplerinin degerlendirilmesinde ise; “Son uc yil icinde kamu kaynagi kullanarak, bir aydan uzun sureli yurtdisinda bulunmamis olmak” şartı aranacak ve bu kapsamda yapilacak gorevlendirmeler “en fazla 6 ay” sureyle yapilacaktir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder