20 Nisan 2015 Pazartesi

BİNLERCE TÜRKÇE EĞİTİM VİDEOSUNA ERİŞİM ÜCRETSİZ


www.herseyiogrenebilirsin.org



İnternet üzerinden eğitim videoları, interaktif alıştırmalar, seviye tespit, yönlendirme ve raporlama gibi teknolojik özelliklerle kişiselleştirilmiş bir öğrenim imkanı sunmayı hedefleyen KHAN AKADEMİ bireysel öğrenim için örgün eğitimi destekleyen bir kaynak olmanın yanı sıra öğretmenler için de yeni teknolojiler içeren bir eğitim aracı olarak önem taşıyor. 

Matematikten fiziğe, finanstan sağlığa farklı konu ve seviyelerde eğitim videolarına Milli Eğitim Bakanlığı-  EBA Eğitim Bilişim Ağı’ndan da erişebilirsiniz.

Ortalama 8 dakikalık eğitim videolarında öğrenciyi sıkmadan arkadaşça bir dil ile bilginin aktarılması hedefleniyor. Farklı alanlarda, farklı yaş grupları için, ilkokul seviyesinden üniversite seviyesine içeriklere sahip olan KHAN AKADEMİ’nin en güçlü olduğu alan ise Matematik dersleri. 

KHAN AKADEMİ geçtiğimiz 1,5 yıl içinde 4 milyon öğrenciye ders verdi. 

Öğrenciler izledikleri her ders videosu, çözdükleri her soru için puanlar ve madalyalar kazanıyor, oyun oynuyormuş gibi eğlenerek öğreniyorlar.

Her sınıfın ihtiyacına göre şekillendirilebilen KHAN AKADEMİ, öğretmenler tarafından sınıflarında kişiselleştirilmiş eğitim için kullanılıyor. 

Öğretmenler sınıflar oluşturabiliyor, öğrencilerin durumlarını sadece sınıf içinde değil, sürekli takip edebiliyorlar. 

Öğretmenler öğrencilerine çalışmaları için konu atayabiliyor, ne kadar ders çalıştıklarını, hangi konularda zorlandıklarını görebiliyorlar. 

Böylelikle her öğrencinin bireysel ihtiyacı doğrultusunda kişiselleştirilmiş bir eğitim verme şansı buluyorlar. 

Sınıflarda vakit kazandıran bu uygulama sayesinde öğrenci ile öğretmenin geçirdiği kaliteli zaman artıyor, ders daha eğlenceli, eğitim daha verimli hale geliyor.


 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder